Wednesday, March 25, 2009

FORUM PERDANA HAL EHWAL ISLAM MALAM ESOK 26 MAC 2009 DI UK

Forum Perdana Hal Ehwal Islam di Dewan Konvensyen, Ujana Kewangan (UK) Labuan terbitan RTM secara rakaman yang akan disiarkan nanti pada bulan April dan Jun 2009.
Datanglah beramai-ramai ke UK pada jam 700 malam esok 26 Mac 2009 untuk bersama tiga ahli panel iaitu Prof Dato'Dr. Sidek Baba, dan mantan TKPPM JAPIM Dato' Dangeran Mustafa serta ahli panel dari Labuan.

Warga Jabatan Pelajaran Labuan termasuk dari sekolah sedang membuat persiapan rapi untuk Forum Perdana ini, diketuai oleh Pengarah Pelajaran Labuan, Mohammad Zaki bin Mohd. Yusof, A.M.N, juga penyelaras Ustaz Hanifah Md Zain dan Ustaz Mohd. Farihi Abd Halim...

Para jemputan terdiri daripada CEO Perbadanan Labuan Dato Basiran Saban, Pengarah-pengarah Pelajaran Negeri, Ketua-ketua Sektor Pendidikan Islam Negeri dan seluruh masyarakat Labuan.

Kita ke Forum Perdana Hal Ehwal Islam di UK malam esok 26 Mac 2009, jom beramai-ramai kita warga Labuan ke sana. Pandang-pandang juga pameran di bahagian bawah pintu masuk Dewan Konvensyen nanti daripada pelbagai agensi.

2 comments:

sonata anak kancil said...

Kalau dekat boleh juga join... tengok rakaman udah le...

SMK LAJAU, W.P Labuan said...

Tengoklah nanti ya... kena tunggu depan TV tiap hari Khamis malam Jumaat, gambar saya disiarkan berulang kali rasanya....