Saturday, January 31, 2009

HUJUNG MINGGU AKHIR JANUARI

Minggu ini isteriku, Samsiah tak balik kerana minggu lepas sudah bercuti agak panjang. Hari ini Sam pindah rumah dekat One Borneo. Isnin aku akan ke Kota Kinabalu, ada mesyuarat di Imperial Hotel, bolehlah tinggal sama kan... Anak-anak tinggal di Labuan, masing-masing bersekolah kan? Nanti cuti bulan Mac bolehlah mereka ikut ibunya di Kota Kinabalu....elok juga kalau masa tu ada mesyuarat di KK kan? Terima kasih kepada ERWIN yang membantu membelikan makanan semasa ketiadaan aku untuk "out station" Lagipun jiran-jiran kami semua ok. Terima kasih semua.

3 comments:

sonata anak kancil said...

Cikgu: cantik lah pakai baju teluk belanga johor. Kekalkan indentiti Johor!Hubby saya pun suka pakai baju johor, tapi jika ke majlis, kena pakai baju rasmi, tak le nak 'mementingkan' diri selaku orang Johor!...

Pindah kat OneBorneo? tak jauh gak dari jeti...Saya ari tu 'tinggal' kat Tebobon, he3...

Tera said...

lhaa, wong jowo ke iki... kabare kang, lujeng yo? kepiye script radio ne? iso masang opo orak?

MeeT uNcLe sHaH said...

Salam Semua,

hehehehehe
Walaupun saya ade darah Jawa sebelah mak&bapak, tapi tak banyak belajar bahasa Jawa!!! huhuhuh

Caye ar Erwin!!! hahaahaha
Rindu ngan suasana office SEMELA!!!!