Sunday, November 23, 2008

KENANGAN DI SHAH ALAM - QUALITY HOTEL





Gambar kenangan sebelum Amirul Husni menerima Ijazah "Construction" UITM Shah Alam.
Kami sekeluarga menginap di Hotel Quality Shah Alam, Selangor. Malam tadi aku bertemu dengan Azmi, sahabatku semasa di USM, Pulau Pinang, yang juga menghadiri Konvokesyen anak beliau, beliau sekarang bertugas di Keningau, beliau tinggal di Hotel Blue Wave.
Di hotel kami tinggal di Bilik 2129. Malamnya kami "window Shopping" di Alam Sentral berhadapan hotel kami, makan di kedai mamak. Alahai harganya boleh tahan juga walaupun ada kempen turun hargaa. Macam ni Kopell Bhd juga kena berniaga makanan selain barang runcit.

Hari ini aku bercuti rehat hingga esok. Hari ini kami akan mengukur Shah Alam ke Kuala Lumpur kerana Konvo Amirul esok pagi, lepas itu aku kursus TOT Induksi di Brisdale. Anak-anak aku hantar awal ke kampung, my wife pulang ke KK, Aizat pulang ke JB dengan "saga" barunya, Amirul sambung masternya. Kami akan berkumpul di Muar raya haji kali ini..

2 comments:

amiechomel said...

tahniah!
nanti dah tau ukuran sebenar jalan2 di malaysia tu jgn lupa inform yee...

Al-Rashid Zulkefli said...

hehehehe...
sambil makan angin ke cg????
kena carik peluang niaga...
saya nk jadik supplier!!!
hahaha!!!