Saturday, October 23, 2010

SUDAH HAMPIR KE PENGHUJUNG TAHUN ....

lama tidak mencatat dalam Blogspot, ini gara-gara adanya FB....Bagusnya Blogspot boleh catat sepanjang mana pun kita suka, cuma yang agak leceh bila nak upload gambar kadangkala sukar sikit. Sekarang dah akhir Oktober 2010. Kepada rakan blogger teruskan berblogging, masih ramai yang mencatat di blog..Teruskan kawan-kawan. Akhir tahun ni pastinya sebagai pengetua sibuk dengan pelbagai tugas, persiapan akhir tahun, persiapan awal tahun depan dengan pelbagai aktiviti....Sudah tugas teruskan sahaja hingga hari akhir bekerja.

Kepada pelajar-pelajar SMK Lajau, teruskan menuntut ilmu dengan restu ibu bapa dan guru penuh keikhlasan. Kepada rakan guru SEMELA teruskan usaha mendidik dan mengajar anak-anak didik tanpa jemu, tanpa rungutan, tanpa alasan, juga dengan keikhlasan tinggi, moga usaha kita diberkati-Nya, mudah-mudahan.

Kepada rakan Persatuan Penulis W.P Labuan (PERWILA), teruskan menulis apa sahaja isu yang membangkitkan nilai budi kemanusiaan demi keunggulan bahasa dan sastera kita. Mari kita hasilkan novel yang membentuk pemikiran positif warga Labuan khususnya dan Malaysia umumnya. Kepada rakan pembimbing Sdr Resmanshah terima kasih kerana membangkitkan semangat kepada kami untuk terus menulis.

Kepada seluruh keluarga terima kasih kerana memahami kesibukanku dengan hati terbuka, InsyaAllah dalam kesempatan bercuti awal November kita berkumpul dalam keluarga harmoni walaupun pada waktu ini jarak jauh memisahkan sementara, namun FB dan blog, telefon mendekatkan kita.

No comments: